TEST Audi S5 Cabriolet 3.0 TFSI quattro: Rychlost je opojná, turbobenzin láká!
Zdroj: autorevue.cz 15.08.2021 (14:05) automoto
Na rozdíl od kupé a sportbacku, které vpřed žene naftový šestiválec, dostalo Audi S5 Cabriolet turbobenzin s výkonem 354 koní. V provozu vám bude stačit málokdo, je ale rychlost opravdu to hlavní, co ... celý článek
TEST Audi A6 Allroad quattro 55 TFSI: A vy si ještě pořád kupujete luxusní SUV?
Zdroj: autorevue.cz 12.02.2022 (14:05) auto-moto
Tváří v tvář aktuálnímu Audi A6 allroad si jen málo SUV obhájí svou existenci. Jak jezdí s jediným zážehovým motorem?
TEST Audi Q8 Sportback 55 e-tron quattro S line: Útok na 500 kilometrů
Zdroj: autorevue.cz 28.04.2023 (15:05) auto-moto
První elektrické SUV-kupé značky Audi nedávno prošlo modernizací, která vedle omlazeného vzhledu a vylepšené techniky přinesla nové jméno.
„Esko“ jak má být. Audi SQ8 s každým sešlápnutím plynu ukáže, co umí
Zdroj: idnes.cz 22.08.2021 (18:00) auto-moto
Zdá se, že zlaté pravidlo tunerů temných mimoňských lesů „No smoke, no fun“ dostává pořádně na frak. Obě velká rychlá Audi totiž vyměnila své osmiválcové diesely za zážehové jednotky 4.0 TFSI – a jako by je polil živou vodou. Rychlost a celkový zážitek z jízdy jsou někde úplně jinde.
Audi brzy ovládnou nabíjecí hybridy. Do zásuvky připojíte Q3, Q8 i bráchu Golfu
Zdroj: autorevue.cz 11.09.2020 (11:06) auto-moto
U modelu Q8 TFSI e můžeme očekávat větší lithium-iontovou baterii z Q7 TFSI e. Ten ujede na jedno nabití přes 40 km.
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým
Zdroj: autorevue.cz 11.06.2021 (14:55) auto-moto
Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?
Omlazený VW T-Roc Cabriolet má české ceny: Za nebe nad hlavou připlatíte 145 tisíc korun
Zdroj: autorevue.cz 17.01.2022 (11:05) auto-moto
Spousta z nás sice ještě neuklidila přezkáče, ale Volkswagen už nás láká na sezonu s cenami nového Volkswagenu T-Roc Cabriolet.
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny
Zdroj: autorevue.cz 10.01.2021 (07:55) auto-moto
Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, ...
Omlazené Audi SQ2 TFSI má české ceny. 300 koní nedá lacino, pozor i na příplatky
Zdroj: autorevue.cz 13.12.2020 (12:05) auto-moto
Audi SQ2 má již ve standardu spoustu prvků. Za takové vyhřívání předních sedadel si ale připlatíte.
Audi A3 45 TFSI e má české ceny. 30 kW navíc dá levně, začíná na 1.140.900 Kč
Zdroj: autorevue.cz 13.01.2021 (07:55) auto-moto
Audi uzavřelo sportovní čtyřlístek do zásuvky, kde nyní doplňuje Škodu Octavia RS iV, VW Golf GTE a Cupru Leon.
TEST Audi RS 4 Avant 2.9 TFSI (331 kW): Útěk ze světa tichých aut a hlučných lidí
Zdroj: autorevue.cz 31.03.2022 (15:05) auto-moto
Ještě nějaký čas se může tohle auto pyšnit titulem jediným ostrým kombi ve své třídě. BMW a Mercedes-AMG už si ale brousí zuby. Budou to mít těžké?
Audi S8 TFSI quattro. Nechybí luxusní výbava ani chování opravdové limuzíny
Audi Q4 e-tron 50 quattro má české ceny. Elektrická čtyřkolka není o moc dražší
Vybrané modely Audi mají pohon quattro zdarma. Můžete ušetřit přes 70.000 korun
Limitované Audi TT RS oslavuje 40 let pohonu quattro. Stojí skoro jako RS 6!
Hybridní Audi Q8 TFSI e je oficiálně v ČR. Silnější má 462 koní a stojí 2,5 milionu
E-Legend EL1 je poctou Audi Sport quattro na baterky. Dáte za něj přes milion eur
V Česku testujeme elektrické Audi e-tron GT quattro! Ptejte se, co vás zajímá
Audi RS 3 už je v českém konfigurátoru. Hardcore řidiči si snadno přijdou na své
Vylepšené Audi Q2 má české ceny. Zatím nabízí dva motory, quattro však nechybí
První jízda s Audi Q2 35 TDI quattro po faceliftu: Fakt stačilo jenom doladit
Audi SQ7 a SQ8 TFSI (373 kW) už koupíte i v Česku. Zatím si ještě můžete vybírat
Audi TT stálo už před 20 lety přes milion. Módní zboží mělo quattro za mastný příplatek
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR
Temná strana vonných stromečků: Osvěžovače mohou do interiéru uvolňovat karcinogenní látky
TEST Audi RS e-tron GT: Pěnová matrace s teleportačními schopnostmi
Nabídka Audi A3 se rozšířila o další hybrid. 45 TFSI e je prémiový sourozenec RS iV
Audi RS Q8 konečně zadupe Urus do země. Za cenu úpravy ale koupíte pěkný Jaguar
Audi A3 se vrací s vylepšeným plug-in hybridem. Jen na elektřinu může jezdit i několik dní
Audi láká na první elektrické RS. Maskovaný prototyp se ukáže při 24h ve Spa
Audi vzpomíná na legendární 90 quattro IMSA GTO. Design závoďáku nacpalo na RS 6
Audi Q7 prošlo faceliftem. Změny jsou decentní, situace pod kapotou je velmi příjemná
Divize quattro slaví 40 let. Nyní se jmenuje Audi Sport, budoucnost má i v elektrické éře
Zadokolka Audi R8 RWD si polepšila. Verze performance má 570 koní, nahradila základ
Létající Fin zemřel. Uměl vítězit na ledu i v Africe
Projeli jsme největší elektrické audi. Z e-tronu je bateriová Q8
Nové Audi e-tron GT oficiálně: Taycan od Audi má až 646 koní, známe i české ceny
Audi údajně kupuje McLaren. Koncernu Volkswagen to otevře dveře do Formule 1
Nové audi vypadá skvěle proto, že je elektrické, vysvětluje designér
Ford Focus ST přišel o úsporný motor. Silný turbobenzin si výkonově nepolepšil
Audi znovu láká na koncept Activesphere. Terénní stylovka se představí už za měsíc
První svezení s Q4 e-tron, důležitým audi do zásuvky
Audi nás láká na premiéru Q8 E-Tron, o zcela nové auto ale nepůjde