Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Zdroj:
idnes.cz
12.05.2024 (00:00)
automoto
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit podniku Michael Shu na konferenci o budoucnosti automobilového trhu pořádané listem Financial Times v Londýně. Dodal, že BYD se do roku 2030 hodlá stát vedoucím výrobcem elektromobilů v Evropě. celý článek


VW chystá v Evropě šest továren na baterie do elektroaut, ve hře je i Česko
Zdroj:
idnes.cz
15.03.2021 (15:00)
auto-moto
Německá automobilka Volkswagen plánuje mít do roku 2030 v Evropě šest továren na výrobu baterií. Chce si tak zajistit dostatečné dodávky pro své elektromobily a zároveň se připravit na konkurenční boj s ostatními výrobci elektrických aut, jako je například americká společnost Tesla.
Německo chce mít 15 milionů elektroaut v roce 2030. Levná nebudou varuje BMW
Zdroj:
idnes.cz
11.01.2023 (14:00)
auto-moto
Německo v zájmu dosažení klimatických závazků musí urychlit nástup elektrické dopravy. Na jednání s kancléřem Olafem Scholzem se na tom shodli zástupci automobilového průmyslu, kteří rovněž potvrdili dřívější cíl v podobě nejméně 15 milionů elektrických aut na německých silnicích do roku 2030.
Česko dá miliardy na nabíječky, v roce 2030 bude půl milionu elektroaut
Zdroj:
idnes.cz
20.07.2021 (12:00)
auto-moto
Do roku 2030 by na českých silnicích mělo podle Národního plánu čisté mobility jezdit až půl milionu elektromobilů, pro které by mělo fungovat 19 000 až 35 000 dobíjecích stanic na elektřinu. Ministerstvo dopravy má pro podporu infrastruktury připraveny desítky miliard korun.
Brzy po roce 2030 v Česku převládnou v prodejích elektroauta, tuší Škoda
Zdroj:
idnes.cz
11.11.2022 (10:00)
auto-moto
Škoda Auto předpokládá, že těsně po roce 2030 se bude na českém trhu prodávat víc elektromobilů než aut se spalovacím motorem. V Evropě má tento bod zlomu nastat v roce 2028, tlumočil vizi ředitel zastoupení Škody pro Českou republiku Jiří Maláček.
Čínský BYD zbrojí do Evropy. Prodávat zde chce i nový elektrický sedan Han EV
Zdroj:
autorevue.cz
14.05.2020 (07:55)
auto-moto
Čínský výrobce BYD představuje za krátkou chvíli už druhý model, se kterým chce zaujmout v Evropě.
Suzuki odhalilo plány do roku 2030. V Evropě nasadí pět elektroaut, včetně kapesního off-roadu Jimny
Zdroj:
autorevue.cz
28.01.2023 (10:05)
auto-moto
Japonská automobilka představila svou strategii růstu pro hlavní trhy. Elektrické modely si pro starý kontinent půjčí i v Indii.
Brusel chce v roce 2030 čisté městské busy a zásadní omezení emisí náklaďáků
Zdroj:
idnes.cz
16.02.2023 (00:00)
auto-moto
Nové těžké nákladní vozy vyráběné v Evropské unii by měly od roku 2030 postupně omezovat emise oxidu uhličitého a v roce 2040 je snížit o 90 procent proti roku 2019. Všechny nové městské autobusy by zároveň měly od roku 2030 být zcela bezemisní.
Volkswagen chce být lídrem ve světové produkci elektromobilů. Do roku 2030 jich chce prodávat přes 70 procent
Zdroj:
lidovky.cz
05.03.2021 (11:20)
auto-moto
Značka Volkswagen ze stejnojmenného koncernu plánuje, že do roku 2030 budou v Evropě plně elektrické vozy tvořit přes 70 % aut, které tato značka prodá. Předchozí cíl byl 35 %. Plán je součástí nové strategie nazvané Accelerate, kterou tato druhá největší automobilka světa z hlediska počtu prodaných aut v pátek představila.
V Česku může za 10 let jezdit až půlmilion elektroaut. Řeší se nabíjení
Zdroj:
idnes.cz
28.04.2020 (17:00)
auto-moto
V roce 2030 by v Česku mohlo jezdit až 523 tisíc elektromobilů. Počítá s tím studie zpracovaná pro provozovatele české přenosové soustavy a distribučních sítí. V současnosti jsou to zhruba tři tisíce plně elektrických vozidel. Pesimistický scénář počítá s minimálně 26 tisíci elektromobily na českých silnicích.
Evropské plány mimo realitu: miliony elektroaut, ale nabíjet je není kde
Zdroj:
idnes.cz
09.12.2020 (00:00)
auto-moto
Evropská unie chce mít do roku 2030 na svých silnicích nejméně 30 milionů aut bez emisí, a proto se snaží členské státy odvrátit od dopravy využívající fosilní paliva. Informovala o tom agentura Reuters s odvoláním na dokument o budoucí strategii, který má Evropská komise (EK) oficiálně zveřejnit tento týden.
Renault láká na nový Megane E-Tech. Elektromobil představí už v příštím roce
Časy se mění. Čínský export elektroaut do EU poprvé trumfne evropský vývoz
Ford plánuje konec spalovacích motorů v Evropě v roce 2030. Do elektrifikace dá stovky miliard
Automobilový koncern Stellantis ustoupil tlaku, přepíná na elektřinu
Čínský elektrovůz vytlačí z Polska fiátky. Bateriovou pětistovku přestaví na benzin
NÁZOR: Evropa se definitivně zbláznila. Chce ještě zpřísnit limit emisí
Prodeje elektroaut letos v Evropě urychlí koronavirové dotace
Genesis zezelená. Bude uvádět na trh jen elektromobily a chce nabízet létající taxíky
Největší čínská automobilka chce postavit továrnu na elektromobily v Evropě
Volkswagen plánuje mít v Evropě šest továren na baterie, uvažuje i o Česku
Volva budou od roku 2030 elektrická. Koupíte je přes e-shop a bez smlouvání
Další potíž elektroaut: recyklace baterií není zvládnutá v masovém měřítku
Evropa na baterky: gigatovárny, kam se podíváte. Dočká se i Česko?
Nová Toyota bZ nabírá pevné obrysy. Do dvou let k ní v Evropě přibude dalších pět elektroaut
Stát chce do deseti let navýšit počet elektromobilů na statisíce. Smělý plán hovoří až o půl milionu
Nehody každý rok vezmou 500 životů a 80 miliard. Vláda to chce změnit
Stellantis v Evropě spouští prodeje levných elektroaut. Ceny startují na 477 tisících
„Ropný“ kancléř Scholz nadále v Německu počítá s miliony elektroaut
Volvo chce do roku 2030 prodávat pouze elektrické vozy, představí už svůj druhý model
Británie nařídí elektroauta od roku 2030. Kalifornie je nemá jak nabít
Autofotka týdne: Krabička, kterou začala éra, kdy nás v autě chrání airbagy
Autoprůmysl chce dát do roku 2030 do elektromobility jedenáct bilionů
Čínský elektromobil od Leapmotoru vyrobí Stellantis ve Španělsku
Kabaňova auta zpátky v Česku? Čínský koncern SAIC chystá továrnu v Evropě
Konec řvoucích bentleyů přichází. Po roce 2030 bude už jen elektřina
Ford brzdí své plány na úplný přechod k elektromobilitě. Zákazníky zatím nepřesvědčil
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Škoda představí do roku 2030 až čtyři elektromobily. Benzin nezatracuje
Čínské automobilky ovládnou do roku 2030 třetinu globálního trhu, tvrdí studie
Plán Bruselu nevychází, Evropa vůbec nestíhá stavbu nabíječek elektroaut
Nabíječky v Evropě přibývají pomaleji než elektroauta. EU jich ročně potřebuje osmkrát více
Spojení FCA a PSA je oficiálně hotovo. Stellantis je 4. největším výrobcem aut světa
Škoda skončí se spalovacími motory v roce 2035. Cesta zpátky už prý neexistuje
Petice proti plzeňské gigafactory na baterky do elektroaut sbírá podpisy