Peek & Cloppenburg posiluje svůj brand. Vstupuje na český trh s novou značkou
Zdroj: idnes.cz 21.10.2021 (12:11) ekonomika
V pražském nákupním centru Westfield Chodov ve čtvrtek otevřel svou první prodejnu v České republice řetězec Anson's. Tento multibrand patřící do skupiny Peek & Cloppenburg se zaměřuje na oblíbené celosvětové pánské značky, ale nabízí také své privátní. Společnost otevřela svou druhou zahraniční prodejnu v Praze. První pobočkou ve střední a východní Evropě se stala rumunská Bukurešť. Vstup na další zahraniční trh chystá během několika měsíců. celý článek
Peek & Cloppenburg během krize expanduje. Sází na kamenné prodejny
Zdroj: idnes.cz 15.09.2022 (11:00) ekonomika
Během tohoto roku z českého trhu odešlo několik zahraničních módních značek, ovšem německý řetězec Peek & Cloppenburg naopak expanduje v celé Evropě. Také v Česku ve čtvrtek otevřel na pražském Zličíně svou další kamennou prodejnu, v pořadí už pátou a druhou v Praze.
Brand Finance: Apple je po pěti letech nejhodnotnější značkou
Zdroj: financninoviny.cz 26.01.2021 (16:49) ekonomika
New York/Londýn - Nejhodnotnější světovou značkou je po pětileté pauze opět americká společnost Apple, která na první příčce vystřídala internetového prodejce Amazon. Uvádí to...
TEDOM posiluje. Český výrobce kogeneračních jednotek vstupuje na italský trh
Zdroj: idnes.cz 25.09.2024 (14:01) ekonomika
Česká energetická skupina TEDOM oznámila, že koupila 100procentní podíl italské společnosti Intergen, tamního významného výrobce kogeneračních jednotek. Společnost akvizicí posiluje a získává know-how v oblasti modulárních kogenerací. Konkrétní hodnotu transakce nechce ani jedna ze stran komentovat.
Na český trh vstupuje nový polský řetězec. Otevírá první kamennou prodejnu
Zdroj: idnes.cz 30.09.2021 (10:00) ekonomika
Polská skupina CCC opět expanduje do Česka s další značkou. Po letním otevření první kamenné pobočky eobuv a Modivo vstupuje na trh s maloobchodním řetězcem Halfprice. První pobočku otevřel v pražské Galerii Harfa a vedle značkové módy a obuvi obchod nabízí i hračky nebo bytové doplňky.
Apple se po pěti letech vrátil na výsluní, je nejhodnotnější značkou světa
Zdroj: idnes.cz 26.01.2021 (18:07) ekonomika
Nejhodnotnější světovou značkou je po pětileté pauze opět americká společnost Apple, která na první příčce vystřídala internetového prodejce Amazon. Uvádí to žebříček, který dnes zveřejnila organizace Brand Finance a který značku Apple ohodnocuje na 263,4 miliardy dolarů (5,7 bilionu Kč). Proti žebříčku z loňského roku je to nárůst o 87 procent.
Na český trh vstupuje nový polský řetězec HalfPrice. První prodejnu otevřel v pražské Galerii Harfa
Zdroj: lidovky.cz 01.10.2021 (09:35) ekonomika
Polská skupina CCC opět expanduje do Česka s další značkou. Po letním otevření první kamenné pobočky eobuv a Modivo vstupuje na trh s maloobchodním řetězcem Halfprice. První pobočku otevřel v pražské Galerii Harfa a vedle značkové módy a obuvi obchod nabízí i hračky nebo bytové doplňky.
Rohlik Group příští rok po novou značkou vstoupí do Itálie, Rumunska a Španělska
Zdroj: financninoviny.cz 18.11.2021 (09:40) ekonomika
Praha - Rohlik Group příští rok začne pod novou značkou Sezamo doručovat on-line nákupy nejprve v prvním pololetí v Itálii a Rumunsku, ve druhé půlce roku pak rozšíří službu i do...
Stoprocentně přírodní kosmetika mnohdy není ekologická, říká výrobkyně krémů
Zdroj: idnes.cz 12.06.2022 (00:00) ekonomika
Před téměř třemi lety se Kristýna Vávrová pustila do odvážného úkolu. Na dnešním, poměrně přesyceném kosmetickém trhu se rozhodla vybudovat novou českou značku, jejíž specializací je péče o nohy. A podařilo se. Výsledkem je úspěšný ryze český brand Bis Bis.
Nejcennější globální značkou je opět Amazon. Známé brandy silně rostou navzdory koronakrizi
Zdroj: ihned.cz 30.06.2020 (06:50) ekonomika
Kdyby se teď nejbohatší člověk světa Jeff Bezos rozhodl prodat svou značku Amazon, dostal by za ni celkem 416 miliard dolarů, tedy sumu odpovídající více než šestinásobku loňského státního rozpočtu Česka. Právě tak silný je nyní Bezosův brand podle...
Rohlík posiluje v kávách a bio kosmetice. Plácl si s Nespresso
Zdroj: idnes.cz 02.12.2020 (13:51) ekonomika
Potravinový e-shop Rohlík spojil síly se značkou Nespreso a nabídne deset prémiových káv v malých kapslích. Od příštího týdne zařadí do sortimentu také přes tři sta výrobků bio kosmetiky a potravin značky Alnatura.
GM vstupuje na novou půdu. Bude se podílet na výrobě čistých lokomotiv
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily
Prazdroj rozšiřuje svůj sortiment. Pouští se do italských piv Peroni
Do ČR vstupuje estonská Inbank, do tří let chce mít procento trhu
Vymazlete si svůj osobní brand. Profil na internetu může vylepšit kariéru
Hermès posiluje. Brzy může předstihnout Louis Vuitton, předpovídají analýzy
Euro posiluje, Lagardeová uklidnila nejistotu ohledně postupu EBC
Křetínský posiluje svůj energobyznys v Británii. Žádá o miliony liber z dotací
Koruna posiluje. Zlevní dovolenou ve Švédsku i nákupy v Polsku
Kryproměna bitcoin dál posiluje, překonala hranici 30.000 dolarů
Kantar: Nejhodnotnější značkou je Amazon, zvyšuje se i hodnota těch čínských
Analytik: Koruna posiluje a je nejsilnější od letošního února
Dolar posiluje, vývoj inflace v USA naznačuje další zvyšování sazeb Fedem
Dolar mírně posiluje, v centru pozornosti je Fed
Nejhodnotnější automobilovou značkou je Toyota
Zahřívaný tabák upozaďuje cigarety. Na český trh vstupuje levnější zařízení
Koruna k euru dál posiluje, je nejsilnější od září 2012
Privátní značky jsou o 23 procent levnější, lidé často nevědí, že je kupují
Nejstarší rum na světě jde do dražby. Posílá ho tam český majitel
Libra posiluje po rozhodnutí, že novým britským premiérem bude Sunak
Společnost Heinz uvádí na trh omáčku s vodkou. Inspirovala se modelkou
Česko chce získávat ropu jen západní cestou, posiluje i uzel v Bavorsku
Automobilka Škoda Auto vstupuje na trh ve Vietnamu
Zetor Defence se soustředí na obrněná vozidla, cílí na středoevropský trh
Fruitisimo opustili investoři. Firma bude nově prodávat ovoce na předplatné
Temu vstupuje na český trh. Zatím vládne hlavně reklamě, nabízí výrazné slevy
Šéf Fruitisima navýšil podíl ve firmě. Ta nově nabízí ovoce na předplatné
Koruna vůči euru posiluje nejvíc za 12 let, zlevní nákupy ze zahraničí
Číňané šetří na všem, jen ne na kondomech. Durex jim postaví novou továrnu
Český startup Mews zaujal investory, získal miliardy korun na expanzi
Český Nymwag loni doma vyrobil přes 1000 vagonů, v Indii chystá novou továrnu
Dohled nad skupinovým investováním posiluje, firmy musí získat licenci ČNB
Škoda Transportation vstupuje na nový trh. Dodá autobusy české armádě
Rohlík opět expanduje. V příštím roce zamíří do dalších 3 zemí jako Sezamo