Televizní sledovanost bude nadále měřit Nielsen Admosphere
Zdroj: lupa.cz 28.06.2022 (15:31) it, počítače
Agentura Nielsen Admosphere podepsala s Asociací televizních organizací smlouvu na elektronické měření sledovanosti, která bude platit do roku 2027. Prodlužuje se tak spolupráce trvající už dvě dekády. celý článek
[aktualita] Sledovanost televize byla v březnu kvůli pandemii nejvyšší za posledních 17 let
Zdroj: lupa.cz 17.04.2020 (14:01) it-pocitace
Měření televizní sledovanosti v Česku zažilo rekordní březen. Podle společného oznámení agentury Nielsen Admosphere, která provozuje peoplemetrové měření sledovanosti, a Asociace televizních organizací byla průměrná denní sledovanost televizního vysílání nejvyšší za posledních 17 let. Vůbec nejvyšší byla v prvních dvou týdnech platnosti omezení pohybu, zde narostla meziročně o více než hodinu. Televizní sledovanost je od poloviny března vyšší ve všech sociodemografických skupinách, největší…
Data: V českých domácnostech se zvyšuje počet televizorů, roste zájem o IPTV
Zdroj: lupa.cz 22.09.2021 (09:24) it-pocitace
Sledovanost televize v České republice neklesá. Osoby starší 15 let ji sledují v průměru čtyři hodiny denně. Vyplývá to z kontinuálního měření, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje agentura Nielsen Admosphere. V pandemickém roce 2020 to bylo 3 hodiny a 59 minut u cílové skupiny 15+, za prvních osm měsíců letošního roku byl průměrný odsledovaný čas 4 hodiny a 2 minuty. „Dá se předpokládat, že hodnota bude ještě vyšší,“ upozornila na konferenci Digimedia 2021 Tereza Šimečková, předsedkyně představenstva Nielsen Admosphere.
[aktualita] Sledovanost TV Seznam se zvýšila na 0,63 %
Zdroj: lupa.cz 09.02.2021 (08:19) it-pocitace
Televize Seznam v lednu zvýšila svůj průměrný celodenní podíl na sledovanosti. Podle peoplemetrového měření zajišťovaného agenturou Nielsen Admosphere si ji zapínalo průměrně 0,63 % diváků starších 15 let. V lednu 2020 to bylo 0,35 %. Stanice se od února stala řádným členem Asociace televizních organizací, která elektronické měření sledovanosti objednává. Dosud měla status přidruženého člena.
[aktualita] Počet mladých diváků klesá, vede střední a starší generace
Zdroj: lupa.cz 22.04.2021 (10:34) it-pocitace
Televizní vysílání každý den sleduje 6,9 milionu Čechů. Měsíčně televizní vysílání osloví až 95 % televizní populace. Největšími fanoušky televize jsou diváci střední a starší generace, naopak počet mladých diváků klesá. Potvrzují to souhrnná data z dlouhodobého elektronického měření sledovanosti. Na českém trhu ho zajišťuje pro Asociaci televizních organizací agentura Nielsen Admosphere. Data představuje třetí vydání publikace Atmedia Navigator, v němž český televizní trh podrobně popisuje…
[aktualita] DVB-T2 v Česku? Hlavně set-top box a společná televizní anténa
Zdroj: lupa.cz 03.12.2020 (09:33) it-pocitace
České radiokomunikace rozeslaly vlastní hodnocení přechodu na DVB-T2. Od agentury Nielsen Admosphere si mimo jiné nechaly zjistit, jak se tuzemské domácnosti s přelaďováním vypořádaly. Z domácností, které přijímají DVB-T2, jich 52 % využívá set-top box a 48 % má televizor kompatibilní s novým vysílacím standardem. Převažuje příjem prostřednictvím společné televizní antény (51 %), venkovní anténu využívá 42 % diváků a pokojovou 7 %. Pokojové antény však operátor nedoporučuje. Více než 1…
Data: Prima zažila rekordní rok, nejvíc bodovala Slunečná
Zdroj: lupa.cz 19.01.2022 (16:16) it-pocitace
Průměrná sledovanost všech stanic televize Prima dohromady byla v loňském roce 25,18 procenta. Vyplývá to z dat elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací zajišťuje agentura Nielsen Admosphere. Je to dosud nejlepší průměrný celodenní výsledek Primy v cílové skupině diváků starších 15 let. V hlavním vysílacím čase představoval průměrný podíl na sledovanosti 26,1 procenta.
AI, marketing a top internetové projekty. To vše nabídne Czech Internet Forum
Zdroj: lupa.cz 26.09.2023 (06:30) it-pocitace
Osobnosti z Googlu, CNC, Nielsen Admosphere, Českého rozhlasu nebo Seznamu otevřou aktuální témata ze světa onlinu.
[aktualita] Televize Seznam v září nasadí novou grafiku a pořady
Zdroj: lupa.cz 18.08.2020 (07:58) it-pocitace
Televize Seznam od podzimu upraví programové schéma. „Obsahově opět výrazně posilujeme – od září zařazujeme do vysílání čtyři kvalitní zahraniční seriály, které se ve světě těší divácké oblibě. Budeme pokračovat ve vysílání divácky oblíbených českých filmových legend nebo Zahradních proměn, které v odpoledním vysílacím bloku nově doplní pořad o vaření a auto-moto magazín,“ oznámil ředitel Ivan Mikula. Podle dat peoplemetrového měření ATO – Nielsen Admosphere byla průměrná sledovanost stanice v…
Canal+ Action si nechá měřit sledovanost
Zdroj: lupa.cz 23.02.2023 (09:43) it-pocitace
Nová filmová stanice Canal+ Action bude součástí elektronického měření sledovanosti. Při prodeji reklamních časů ji bude zastupovat společnost Atmedia.
Televizní sledovanost je v Česku nad evropským průměrem
Zdroj: lupa.cz 04.06.2024 (12:30) it-pocitace
Průměrná sledovanost televize v České republice překonala celoevropský průměr za loňský rok. Oznámila to Asociace televizních organizací na základě dat z elektronického měření sledovanosti.
Warner TV se zapojí do měření sledovanosti
[aktualita] Prvnímu pololetí kralovala Česká televize, dosáhla na nejlepší čísla od roku 1998
Většina Čechů stále preferuje seriály v češtině nebo s dabingem
[aktualita] Po rekordním jaru naměřily televizní peoplemetry i rekordní říjen
Průzkum: Knihy jako dárek pořizuje 8 z 10 Čechů, nejčastěji k Vánocům
[aktualita] Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
[článek] To nejzajímavější z českého online světa se dozvíte na Czech Internet Foru 2020
[aktualita] Televizní pořady nejvíc zpětně sledují diváci do 34 let
Vánoce ovládla Česká televize, podíl na sledovanosti dosáhl 47 procent
TOP 3 streamovací služby v Česku jsou Netflix, HBO Max a Voyo
Televizní sledovanost se loni vrátila na hodnoty před pandemií
[aktualita] APEK: 94 % nakupujících na internetu zohledňuje uživatelské recenze
[aktualita] Investice do TV reklamy navzdory krizi vzrostly, rádia naopak přicházejí o peníze
[aktualita] Na Primě v prvním pololetí vítězila Slunečná a Polda, na webu vedl Like House
Výzkum: Placené televizi dávají v Česku přednost mladší diváci do 45 let
[aktualita] Televizi denně sleduje skoro 70 procent Čechů, nejvíc času tráví s filmy a seriály
[aktualita] APEK: COVID zvýšil zájem o dodání zboží z e-shopů na výdejní místa nebo domů
[aktualita] Kvůli nouzovému stavu opět výrazně roste sledovanost televizního vysílání
Televizní sledovanost u nás loni opět rostla
Jedna kapsa prázdná, druhá vysypaná. Barrandov vysílá na naftu
Jak se daří televizním novinkám? Trojan vede, Zlatá labuť je spíš stříbrná
[aktualita] Web české CNN překonal hranici tří milionů reálných uživatelů
Krakonošovo tajemství je nejsledovanější pohádkou 25. prosince za 25 let
[aktualita] Televizní trh se pomalu vrací do normálu, Prima obnovuje natáčení seriálů
Češi tráví v létě před televizí méně času, ale pořád přes tři hodiny
Experti z Googlu objevili způsob, jak měřit srdeční tep s použitím běžných bezdrátových sluchátek
[aktualita] Dáte si Lajnu? Televize Seznam zvýšila sledovanost na 0,72 %
Apple chce udělat z AirPods zdravotní zařízení. Mohly by měřit teplotu i monitorovat postoj těla
Chytré hodinky a náramky získají schopnost měřit krevní tlak – díky novému senzoru Valencell
O víkendu bude ve vyšších polohách nadále sněžit, vítr zeslábne
Google bude fotit ulice Dublinu z elektromobilu, změří přitom i znečištění ovzduší
Sledovanost seriálu Koruna po smrti Alžběty II. stoupla v Británii o 800 procent
Primě v říjnu rostla sledovanost v cílové skupině 15+
Čeští operátoři si dělají zálusk na televizní pásmo 600 MHz, chtějí ho přidělovat flexibilně